FAQ - Часті запитання та відповіді
Скільки часу займає виготовлення картини на холсті?
Виготовлення картини з натяжкою на підрамник триває 1-2 робочих дні з часу узгодження макету! Терміни виготовлення замовлень, що потребують роботи дизайнера (фотопортрети, колажі і т.д), обговорюється індивідуально.
Скільки часу займає розробка (безкоштовного) макету?
Макети чи колажі для картини готуються та висилаються замовнику протягом 1-24 годин, залежно від складності.
Можу я розтягнути зображення на декілька холстів різного розміру?
Звичайно! У нас є багато пропозицій крім стандартних, які можуть бути втілені нашим дизайнером. Для цього звяжіться з нами по телефону або напишіть нам на ел. скриньку: zakaz@mykartina.com.ua
Я не задоволений роботою яку я отримав, чи можу я повернути гроші?
Для початку потрібно вияснити причину Вашого невдоволення. Такі питання розглядаються в індивідуальному порядку. Зв'яжіться з нами перш ніж писати негативний відгук ;-)
Мій холст був пошкоджений під час транспортування. Що мені робити?
Всі наші відправлення застраховані в транспортній компанії. Обов'язково зробіть фото/відеофіксацію пошкоджень, складіть акт приймання-передачі з працівником логістичного оператора та напишіть претензію. Після цього зв'яжіться з нами і ми ще раз надрукуємо і відправимо Ваше замовлення.
Можна замовити холст індивідуального розміру, який не заявлений в опціях на сайті?
Так звичайно! Оберіть пункт "Інший розмір" та вкажіть бажані розміри в полях "Висота" та "Ширина", або телефонуйте нам для уточнення деталей по бажаних розмірах.
Можу я повішати холст зовні будинку?
Хоча наші полотна мають захист від ультрафіолету, жодне полотно не повинно висіти під прямими сонячними променями тривалий період часу, і хоча, ми використовуємо водостійке покриття, воно не 100 % водонепроникне.
Можу я повішати холст у ванній кімнаті чи у вологому приміщенні?
Холст - це натуральний продукт, який може розсохтися або розбухнути в залежності від зміни температури і вологості, тому їх НЕ потрібно вішати у ванній або безпосередньо поруч з джерелом тепла.
Чи є якісь інструкції для монтажу, яким я повинен слідувати, щоби повішати картину?
Всі полотна доставляються зі спеціальним набором для монтажу. Все що вам потрібно - це цвях або шуруп у стіні
Як доглядати за холстом?
Щоб підтримувати і збільшувати термін служби полотен, не вішайте їх зовні: яскравим сонячним світлом або у вологому приміщенні. НЕ протирайте мокрою / вологою ганчіркою; НЕ чистіть пилососом з насадкою - пензликом, щоб позбутися від пилу на поверхні.
Які формати зображення приймає MyKartina для друку на холсті?
Наш завантажувач на сайті приймає JPEG, PNG, TIF
У мене є файл у форматі не тому який підтримує ваш загружчик (наприклад PDF чи RAW). Що мені робити?
Надішліть файл та Ваші побажання нам на e-mail або у Viber
Який максимальний розмір файлу підтримується завантажувачем сайту?
Наш завантажувач зображень приймає файли до 40МВ, якщо у Ваш знімок або картинка більшого формату, будь ласка, зв'яжіться з нами.
Чи можете Ви відредагувати моє фото якщо воно в поганій якості (видно пікселі)?
Без проблем! У нас є безліч ефектів і фільтрів, які можу бути використані, щоб поліпшити Ваше зображення.
Який розмір файла потрібно, щоби холст вийшов найкращої якості?
Ми спеціалізуємося на друку будь-яких розмірів. Зазвичай файлу розміром понад 2 mb, досить для того, щоб працювати без застосування фільтра для зображень з низьким розширенням.
Яку частину зображення я втрачу, якщо виберу опцію "Обтягнути"?
По 3-4 см з кожного боку для галерейного підрамника
Чи буде колір зображення на готовій картині, такий який я бачу на свому екрані монітора?
Ми не можемо цього гарантувати, тому що налаштування моніторів можуть відрізнятися. Якщо Вам потрібен якийсь певний колір, будь-ласка, зв'яжіться з нами для отримання докладної інформації (Вам доведеться відправити нам колірну схему).
Чи можна оплатити через сайт за допомогою картки?
Так зісно! ви можете оплатити у формі підтвердження замовлення через "КОШИК" замовлення. Для цього треба відмітити усі поля.
Мені потрібно замовити картину на відповідний день. Що я повинен зробити?
Ви можете залишити коментар до замовлення із зазначенням бажаного дня доставки. Або зв'яжіться з нами після розміщення замовлення.
Де я можу ввести промо-код чи код купона?
Розмістіть своє замовлення у звичайному режимі нажавши купити, а під час замовлення через "Кошик" введіть код вашого купону у відповідному полі.
Які є варіанти доставки?
Ми відправляємо через перевізника Нова пошта у будь-яке відділення яке Ви вкажете. Доставку здійснюємо по всій Україні БЕЗКОШТОВНО!